Nieuwe website

Vernieuwde website

Welkom op de vernieuwde website. We hebben ons best gedaan alles goed te maken, maar er kan een foutje in de site zitten. Laat ons via de mail weten als je een foutje vindt, bijvoorbeeld als een link niet werkt of iets anders niet goed is.

Huidige website accounts vervallen

Alle oude accounts zijn verwijderd. Op basis van het e-mailbestand van het kerkelijk bureau zijn de nieuwe accounts aangemaakt. Het e-mailadres is tevens de gebruikersnaam waarmee je kunt inloggen. Iedereen krijgt automatisch een bericht met een wachtwoord om de eerste keer in te loggen. Het wachtwoord kun je dan direct veranderen in een eigen wachtwoord. Let op: dat wachtwoord zal wel moeten bestaan uit minimaal 8 karakters en dient minimaal 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 ander symbool (&#!...).

Als je e-mailadres niet bekend is bij het kerkelijk bureau kun je straks op de nieuwe website een account aanvragen. Dat gaat niet meer helemaal automatisch zoals nu. Na een check van de ingevulde gegevens, wordt het account dan binnen enkele dagen aangemaakt en krijg je een e-mail. We doen dit zodat onbevoegden geen toegang hebben of kunnen krijgen tot vertrouwelijke en privégegevens over de gemeente en de leden.

Na inloggen vind je de (extra) leden menu items LINKSBOVEN in de hoek van de pagina.

Geen email ontvangen? Gemeenteleden kunnen met dit formulier een website-account aanvragen.