Over onze diensten

Van harte welkom

Elke zondag zijn er diensten in onze kerken. Je bent van harte welkom.

Morgendiensten

‘s Morgens zijn er ontmoetingsdiensten in alle drie gebouwen. Dan staat het samenkomen van de gemeente met God en elkaar centraal. We zingen onder begeleiding van orgel en/of muziekteam. Na afloop drinken we koffie, kunnen we elkaar ontmoeten en kennismaken.

Middagdiensten

Op de 1e, 3e en 5e zondag van de maand zijn er middagdiensten in de Maranathakerk. Op de 2e en 4e zondag van de maand worden de middagdiensten gehouden in de Jeruzalemkerk en De Hoeksteen. In de middagdienst gaat de predikant dieper in op een thema of bijbelgedeelte.

Kindernevendienst

In de ochtenddiensten is er kindernevendienst voor de kinderen van de basischool. Op de beamer wordt aangegeven welke groepen aan de beurt zijn.

Jeugddiensten

Iedere eerste zondag van de maand worden er jeugddiensten gehouden in de Jeruzalemkerk, met uitzondering van de zomermaanden juli en augustus.

Prekenseries

Onze predikanten houden regelmatig prekenseries. Dan wordt er een aantal zondagen gepreekt over een bepaald thema of bijbelboek. De series duren tussen de vier en zes weken. Vanwege het soms wat lastige preekrooster is het niet altijd mogelijk een serie in een kerk in een aaneengesloten rij zondagen af te ronden. Onder "data en informatie" vindt u het thema van de diensten terug. Zo kunt u zien wanneer een niet afgeronde serie verder gaat.