Optreden Jizrahja

jizrahja logo

Op zondag 2 juli gaan we in de Maranathakerk medewerking verlenen aan de ochtenddienst. U bent van harte welkom! Samen met u hopen we er een mooie dienst van te kunnen maken ter ere van Zijn naam.

Er staan voor het volgende seizoen ook een aantal optredens gepland. In september mogen we een complete dienst verzorgen in Zuidbroek. Daarnaast is er in november een vierkorenconcert in de Immanuelkerk in Groningen waar u/jij bij kunt zijn .Houd de Echo in de gaten voor meer informatie.

Op zaterdag 8 juli vindt onze jaarlijkse afsluiting plaats met een barbecue aan de Hoornse Plas.

Vind je het leuk om deze activiteiten met ons mee te beleven, houd je van zingen of musiceren of ken je nog vrienden die dit leuk vinden? We hebben nog steeds plaats voor leden. Dus ben je een alt, sopraan, bas, tenor of speel je een muziekinstrument? Wees welkom!

Zie onze site www.Jizrahja.nl